Kao najveća svjetska ronilačka organizacija PADI® se zalaže za povećanje broja ronjenja privlačenjem novih ljudi i poticanjem postojećih ronilaca na češće ronjenje.
U tu svrhu PADI je predstavio potpuno novu globalnu PADI Travel™ on-line platformom za putovanja s timom koji je uvijek na raspolaganju i koji je posvećen pružanju vrhunskih putničkih usluga inspirirajući ronioce da istraže više podvodnog svijeta i brinu o našim oceanima. PADI Travel je osmišljen kako bi pokrenuo i povećao cjelokupnu ronilačku zajednicu za dobrobit svih u industriji ronjenja nudeći stotine ronilačkih destinacija širom svijeta i spremajući se proširiti tijekom narednih mjeseci s još većim brojem ponuda za ronjenje. U svakom pojedinom poslovnom modelu ronjenja PADI Travel je dostupan za povećanje, podršku ili poboljšanje trenutnog programa putovanja PADI Dive centara. Aranžmane za grupe i pojedinačne putnike PADI Travel kombinira s najboljim online rezervacijama i savjetovanjem na razini putovanja nudeći najbolju korisničku podršku dostupnu 24 sata dnevno sedam dana u tjednu. Ova platforma omogućuje jedan od najvećih online odabira paketa i ronilačkih destinacija na tržištu, stručnjake za ronjenje s puno znanja i iskustva kako bi pružili personalizirane savjete (tim ima prosječno 2500 zarona po predstavniku službe za korisnike s iskustvom ronjenja koji obuhvaća ukupno 80 zemalja širom svijeta) te ekološki prijateljske opcije putovanja kako bi omogućili roniocima da njihova putovanja i uroni budu i svrhoviti. PADI Travel pokreće se kao vodeći pružatelj mrežnog putovanja za ronioce nudeći korisničko iskustvo za istraživanje, usporedbu i rezervaciju ronilačkih odmora bilo gdje u svijetu.
U današnjem digitalnom svijetu putnici imaju visoka očekivanja s obzirom na njihovu sposobnost pronalaženja informacija i online rezervacija. Nova putna platforma omogućena je integracijom testirane tehnologije i globalnog tima stručnjaka za ronjenje i putovanja tvrtke Diviac koja se bavi ronjenjem, a koja je od 2015. godine uspješno djelovala u organizaciji mrežnih ronilačkih putovanja. Mnogo je načina na koje članovi ronilačke industrije profitiraju od ovog mrežnog servisa uključujući ove: resorti mogu jednim klikom doći do novih klijenata i povratnih informacija te tako povećati noćenja i smanjiti administraciju, PADI ronilački centri mogu dobiti pomoć pri organiziranju i marketingu grupnih putovanja te zaraditi povjerenje putničkih agenata, profesionalci PAD-ija mogu zaraditi vrijedne poticaje za ronioce koji se odnose na PADI Travel te će PADI ronilački centri moći primati izravne online rezervacije za svoje jednodnevne izlete i PADI tečajeve (uskoro u ponudi). “Putovanje je uglavnom povezano s ronjenjem. Već više od 30 godina to je važan dio organizacije PADI-ja jer nastojimo zadržati ronioce uključene i aktivne”, kaže Drew Richardson, predsjednik i izvršni direktor PADI-a za cijeli svijet. “Novi PADI Travel je prirodna evolucija kojom proširujemo program globalno i optimiziramo ga kako bismo pružili najkvalitetnije digitalno iskustvo ronilačkih putovanja”.