Prije ne tako puno godina obitelj Huish odlučila je prodati svoj uspješan posao sa sapunima i izgraditi sebe kao ronilački brend.
Počeli su tako 2011. preuzimanjem Barea, a nastavili nizom uspješnih preuzimanja u sektoru. Nedavno su tako završili još jedan, odnosno dva posla, a to je preuzimanje brendova Hollis i Oceanic od kompanije American Underwater Products. Upravo je Bob Hollis osnovao AUP 1972. godine, a od skromnih početaka tvrtka se razvila u kompaniju s nizom ronilačkih brendova. “Dodavanje Oceanica i Hollisa obitelji Huish Outdoorsa važan je korak za našu kompaniju. Ova dva vodeća brenda zaokružuju naš portfelj te omogućuju da našim maloprodajnim partnerima ponudimo kompletan raspon svih kategorija proizvoda i jačamo našu strategiju prema korisnicima”, rekao je Mike Huish, glavni izvršni direktor Huish Outdoorsa. Dodao je: “Iako su Oceanic i Hollis proteklih godina imali problema s prodajom, njihovi klijenti su lojalni i sretni smo što ćemo njihovu lojalnost moći nagraditi unaprijeđenjima proizvoda”. S druge strane, Bob Hollis je istaknuo kako se veseli što će raditi s Huishom na budućem rastu ova dva brenda. “Zahvalni smo što smo postali dio ovako progresivne kompanije koja vjeruje u napredak industrije putem inovacije proizvoda, što je pristup koji smo imali od kada sam krenuo proizvoditi ronilačku opremu”, kazao je Hollis. Oceanic i Hollis su postali šesti, odnosno sedmi ronilački brend koji je Huish preuzeo nakon 2011., a među brendovima koje već imaju su Atomic Aquatics, Bare, Liquivision, Sharkskin, Stahlsac, Suunto i Zeagle.