Prije nekoliko dana u Crvenom moru blizu granice sa Sudanom potonuo je još jedan egipatski ronilački brod (nasreću bez ljudskih žrtava).
Nažalost, samo ove godine zbilo se nekoliko potonuća egipatskih ronilačkih brodova, a u nekim nesrećama bilo je i smrtno stradalih. Stoga se opravdano postavlja pitanje o sigurnosti ronilačkih brodova u Crvenom moru.
Naravno, nezgodno bi bilo tvrditi da su egipatski ronilački brodovi nesigurni, ali… Jedan od problema kod egipatskih ronilačkih brodova je drveni trup. Egipćani prave brodove koji lijepo izgledaju, ali ih prave od drveta. Ako drveni brod udari u koraljni greben, to je obično kobno za trup broda, ali ako brod ostane u mirnim vodama oko grebena u zavjetrini egipatske obale, trebalo bi sve biti u redu.
Problem Crvenog mora su izuzetno jaki vjetrovi i veliki valovi. Naime, ronilačke lokacije oko grebena obično su zaklonjene od takvih meteoroloških uvjeta, ali ronilački safari brodovi plove dalje i ulaze u zone djelovanja opasnih valova i vjetra. Stoga su egipatske vlasti odredile da ronilački safari brodovi prema nekim destinacija u Crvenom moru moraju putovati u konvoju kako bi se međusobno mogli spašavati.
Nažalost, mnogi ronilački safari brodovi u Crvenom moru ne drže se tih odredbi jer imaju želju zaraditi što više i što brže pa riskiraju, a ronioci koji bukiraju takve ronilačke safarije ne znaju o kakvom se operateru i brodu radi (osim što vide kako brod izgleda) pa hrabro isplovljavaju na rute koje mogu biti pogibeljne za takve brodove.