Više od 200 mališana ovog je vikenda iskoristilo priliku i zaronilo u bazenu na glavnom trgu grada Raba.
Uz instruktore ronilačkog kluba HRVI Nemo Adriatic svi zainteresirani posjetitelji projekta Pogled u plavo po prvi put su pod punom ronilačkom opremom “prodisali” pod vodom i upoznali čari ronjenja. U najvećem montažnom bazenu u ovom dijelu Europe stvarnom doživljaju dubine pridonijele su i podvodne fotografije poznatog hrvatskog podvodnog fotografa Marjana Radovića.
“Bilo mi je lijepo, ali čudno je disati pod vodom, jako se čuje. Lijepe su bile ribe i ronioci, a vidjela sam i hobotnicu”, rekla je devetogodišnja Maja kojoj je ovo prvo iskustvo pod vodom.
Nakon početnika u bazen je ušao svjetski i europski prvak te Guinnessov rekorder u ronjenju na dah, Goran Čolak. Pred cijelim gradom dah je držao punih 15 minuta (uz prethodno udisanje kisika). Podrška i pratiteljica u pothvatu bila mu je Lidija Lijić Vulić, hrvatska reprezentativka u ronjenju na dah. U nedjelju su zajedno održali predavanje o sigurnosti u ronjenju.
“Koliko god bili dobri i iskusni, nikad ne ronite sami. Osim toga, važno je da osoba pored vas bude svjesna svih mogućih opasnosti na koje možete naletjeti i da bude spremna ispravno reagirati”, rekao je Goran Čolak, ambasador projekta Pogled u plavo.
Cilj projekta Pogled u plavo je povezivanje cijele ronilačke zajednice te promocija Hrvatske kroz ronjenje. Šestu godinu zaredom volonteri projekta, inače članovi specijalističke postrojbe Civilne zaštite Grada Zagreba za spašavanje iz vode Ureda za hitne situacije, neumorno rade na prepoznatljivosti Hrvatske kao ronilačke destinacije koja obiluje podmorskim ljepotama. Da bi podvodne ljepote sačuvali i za buduće generacije pridružio im se i Klub podmorskih aktivnosti Amfora u ekološkoj akciji čišćenja podmorja luke Rab.
Vizualni začin projektu dao je i laser show tvrtke Prolight koji je uz atraktivnu scenografiju igre svjetala građanima omogućio da zarone i u noćnom terminu. Sve to ne bi bilo moguće bez velike podrške Turističke zajednice Grada Raba i Magis Tima, marketinške agencije koja je udahnula novi vizual projektu. Za ugodno ronjenje uz glazbenu podlogu pobrinulo se Hrvatsko društvo skladatelja i stručna služba ZAMP koji su se sa zadovoljstvom pridružili akciji.
Sponzori projekta koji pomažu u realizaciji besplatnih probnih ronjenja su Honda – Hrvatska (Fred Bobek d.o.o.), Mares, NASE Adria – asocijacija u ronjenju, Viatralala (turistički portal) i Nemo – Adria Avanturizam.
Sva gostovanja Pogleda u plavo možete pratiti na službenim stranicama projekta www.pogleduplavo.hr te stranicama medijskih pokrovitelja, Narodnog radija i SCUBAlife magazina.