Društvene mreže kreirane za ronilačku zajednicu prvotno su zamišljene kao mjesto na kojem će ronioci međusobno razmjenjivati iskustva s urona, dijeliti savjete i fotografije.
Ubrzo se pokazalo kako su ovi podaci itekako korisni morskim biolozima i znanstvenicima, koji pomoću njih mogu pratiti biljni i životinjski svijet i praktički u stvarnom vremenu uočiti bitne promjene. Tako je društvene mreža i aplikacija za iOS i android uređaje Diveboard u samo dvije godine stekla iznimnu popularnost te danas okuplja oko 10.000 registriranih korisnika i sadrži fotografije i podatke s više od 60.000 urona. Diveboard vam omogućuje da učitate svoje ronilačke profile, pribilježite bilo koji zanimljiv pogled na morski život, pratite broj i vrstu riba koje ste snimili i pažljivo isplanirate sljedeći uron. Tvorci Diveboarda Alexander Casassovici i Pascal Manchon najnovijom nadogradnjom “Diveboard for Businesses” učinili su ovu platformu i važnim servisom za profesionalnu ronilačku industriju. Dijeleći svoja iskustva sa svjetskom ronilačkom zajednicom, svakom novom fotografijom koju postave na mrežu ronioci i ne sluteći pomažu znanstvenicima u očuvanju ovog prekrasnog podvodnog carstva i napretku znanosti.