Podvodni skuteri danas se mogu kupiti po zaista prihvatljivim cijenama, no Seacrat Future ipak je profesionalna stvar i za njega treba izdvojiti ozbiljniji iznos.
Radi se o jedinstvenom podvodnom skuteru za kojeg proizvođač tvrdi da je najtiši na tržištu. Naravno, to mu nije glavni adut. Naime, ovaj model zaista ima napredne značajke koje će pod vodom itekako značiti svakom roniocu, bilo da ste tek početnik, ili profesionalac.
Seacraft Future moguće je kupiti s baterijom od 750 Wh ili s onom jačom od 1000 Wh koja omogućuje produljeno korištenje (u prosjeku dva do četiri urona bez punjenja). Proizvođač ga deklarira kao podvodni skuter za rekreativno i tehničko ronjenje do dubine od 150 metara, ali zapravo se radi o ozbiljnom DPV-u za zahtjevnija ronjenja.
Zbog težine od samo 15,75 kilograma jedan je od najlakših i najsnažnijih DPV-a dostupnih na tržištu, a jedinstven element njegove konstrukcije je motor koji je posebno dizajniran bez pogonske osovine čime su izbjegnute nepouzdane brtve i prijenosi zupčanicima. Dakle, jednostavno rečeno, ako nema brtvi vratila, nema problema! Motor je tako puno izdržljiviji i otporniji na radna opterećenja te u potpunosti eliminira pregrijavanje. Inovativna rješenja omogućuju korisniku da radi puno dublje, dulje i s puno većom snagom, a radi gotovo nečujno i jednako učinkovito na svim dubinama. Seacraft skuteri koriste sustav inspiriran konstrukcijom mlaznog motora pa izbacuju ujednačeniji vodeni stup što povećava mogućnost manevriranje i smanjuje podizanje mulja kad se krećete blizu dna.
Dizajn propelera kod ovog skutera reducira posljedicu rotacijskog djelovanja propelera (silu zakretanja na ručki skutera) i stvara jači potisak pri svim brzinama (stvorena protusila proporcionalna je brzini protoka vode). Ono što je još zanimljivo je i to da skuter zapravo uopće ne morate držati jer ne stvara silu okretanja.
Posebna konstrukcijska tehnologija bazirana na polimerima ojačanim staklenim vlaknima omogućila je da bude gotovo neutralno plovan, a po želji možete dodati do 200 grama dodatnog uzgona. Za upravljanje su postavljene dvije ručke i dva prekidača što omogućuje jednostavno upravljanje i pri punoj brzini, a moguće je u izborniku postaviti način rada “upravljanje s dvije ruke” što znači da ćete ga moći pokrenuti samo kad su oba prekidača pritisnuta i obje ruke na ručici upravljača. Rezultat je vrlo siguran način vožnje podmorjem čak i za početnike.
Ugrađeno računalo omogućuje potpunu kontinuiranu i trenutnu kontrolu svih radnih parametara. Seacraft Future ima zaslon u boji sa svim važnim korisničkim podacima kao što su: status baterije, uključena brzina, vrijeme rada, potrošnja energije, napon baterije, broj okretaja, ravnomjerna temperatura i vlaga u komori elektronike… Također, postoji izračun procijenjenog preostalog vremena rada što omogućuje bolju pripremu, planiranje i izvođenje urona. Preostalo vrijeme baterije stalno se izračunava uzimajući u obzir trenutnu opremu i opterećenje motora što omogućuje sigurnu realizaciju plana ronjenja. Zajedno s elektroničkom navigacijskom konzolom (kupuje se zasebno) i njezinim mjerenjem brzine, odabir najbolje brzine za planirani ronilački zadatak prilično je jednostavan.
Ono što je još zanimljivo je i jednostavnost ukanjanja propelera. Ako se u propeler pod vodom zapetlja neki konop ili slično, propeler lako može ukloniti pod vodom bez ikakvog alata i bez odvrtanja – jednostavno ga povucite! Budući da ga na mjestu drži magnetna sila, ponovno sastavljanje je također jednostavno.
Vanjski priključak za punjenje omogućuje brzo spajanje punjača bez potrebe za rastavljanjem cijele jedinice za punjenje pa više nema potrebe za otvaranjem skutera. Senzor vlage u komori elektronike dodatno omogućuje lak pregled unutrašnjosti DPV-a bez rastavljanja trupa.
Naravno, tu je još mnoštvo naprednih i zanimljivih karakteristika, ali i cijena je primjerena ovim performansama pa ćete za ovakvu vožnju podmorjem morati platiti oko 9000 eura.